top of page
חיפוש

וובינר תעשייה 4.0: למדו איך לשפר את המוצר, הרווח והשירות בעזרת הטכנולוגיה.

"תעשייה 4.0" היא תפיסת ניהול חדשנית לניהול של מפעלים באופן חכם ומתקדם, תוך שימוש בטכנולוגיות עדכניות - והיא יכולה לייצר התייעלות ושיפור של מאות אחוזים בחלקים שונים של תהליך היצור.

תעשייה 4.0 מקדמת את גישת המפעל החכם - מפעל בו כל השלבים בתהליך היצור "מדברים זה עם זה" וחולקים מידע זה עם זה, על מנת לייעל את תהליך הייצור ולשפר את איכות התוצרים הסופיים.

הגישה מקודמת בארץ ע"י "רשות החדשנות" אשר בין השאר מציעה מענקים כספיים למפעלים שיקדמו תעשייה 4.0, ואנו שמחים לארח בוובינר הקרוב נציג רשמי של הרשות.

בחלקו הראשון של הוובינר מציג איציק לב את גישת הייצור החכם 'תעשייה 4.0'. איציק מציג את הדרכים השונות בהן ניתן להשתמש בה כדי לייעל את העבודה והניהול השוטפים, מסביר על העקרונות המרכזיים של תעשייה 4.0, החלקים השונים של הגישה וכיצד ניתן להשתמש בהם - ומראה את התוצאות אליהן ניתן להגיע בעזרתה, כפי שדווחו בסקר חברות ענק שנערך בשנת 2018. בחלקו השני של הוובינר רונית אשל מזירת הייצור המתקדם רשות החדשנות מציגה את התמיכה הגדולה של המדינה בקידום תעשייה 4.0 וייצור חכם בתעשייה הישראלית, ומסבירה על המענקים השונים ומסלולי התמיכה השונים שזמינים לחברות ומפעלים בישראל. למידע נוסף על הזירה לייצור מתקדם.

בחלקו השלישי של הוובינר מציג חן גנוסר מחברת מטיקס את המערכת שפיתחה החברה לניהול הייצור החכם בתעשייה ומראה מקרה בוחן של שימוש במערכת אשר הוביל לשיפורים משמעותיים בתהליך הייצור ובתוצאות.

בחלקו הרביעי של הוובינר עונים כל המשתתפים על שאלות המשתתפים.

30 צפיות0 תגובות
bottom of page